reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Evička Adamová

Evička Adamová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mam rada ludi,co sa pozeraju hore. Milujem lietanie, a oblaky... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Príbeh jedného internátu

Evička Adamová

Príbeh jedného internátu

Internát. Je mi ľúto ľudí, ako sú napríklad aj moji spolužiaci, ktorí maju niektorí viac ako 23 a stále žijú s rodičmi (v lepšom prípade v dome) a denno denne ráno vstávajú do školičky, ako už minimálne 15 rokov.

  • 4. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 600x
  • 8
O Placke a Šašovi

Evička Adamová

O Placke a Šašovi

Niekomu sa zlomí srdce a niekoho prejde parný valec. Za tým mojim parným valcom šla aj kolóna kamiónov.

  • 4. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 592x
  • 7
Sa otočím, a odídem...

Evička Adamová

Sa otočím, a odídem...

V dobrom aj v zlom, v zdraví aj chorobe, v šťastí aj v nešťastí, v bohatstve aj chudobe, až kým nás smrť nerozdelí.

  • 24. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 046x
  • 9
Love is in the air

Evička Adamová

Love is in the air

Tento týždeň som si vypočula do svojej babky prednášku ako my mladí nevieme ľúbiť. Nekompromisne. Nezáležalo na tom čo som povedala. Proste nevieme a hotovo. Pretože dnes sa mladí len tak rozchádzajú po dvoch – troch – štyroch rokoch a bez problémov si hľadajú nových partnerov namiesto toho aby radšej vyriešili problémy a naučili sa tolerovať jeden druhého až do konca života. Hmmmm... čo na to povedať? „Nová doba, babi!?“ Čo by ste jej na to povedali vy? Ja som usúdila, že nemá význam niečo vysvetľovať.

  • 13. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 173x
  • 4
Tak je alebo nieje???

Evička Adamová

Tak je alebo nieje???

Najväčšia lož na svete je, že všetko je dane osudom. (P.Coelho)

  • 30. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 396x
  • 12
reklama
"This is China, Macao is second floor"

Evička Adamová

"This is China, Macao is second floor"

„Prines mi Abibas alebo Adidios a nezabudni zjesť psa..“ asi tak brala väčšina mojich spolužiakov môj menší výlet do Činy. Ešte som tam nebola a lietam rada, čiže tých 12 hodín z Londýna ma len tešilo. A prvý dojem? Z Hong Kongu som videla poloprázdne letisko a neskôr len ranné Guangzhou, čo mi naháňalo strach. „Toto je Čína? A kde sú ľudia??“

  • 28. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 630x
  • 17
reklama
SkryťZatvoriť reklamu