reklama

Einstein, Keanu, Pyco, Ville Valo... Čo majú títo ľudia spoločne??

1. Podobizne týchto štyroch pánov, mi visia na intraku. 2. Ich orientácia je diskutabilná...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)
Obrázok blogu

Buď sú gayi,alebobisexuáli...alebo v prípade Pyca,sa to akosi neodvážiposúdiť nikto. Ľudia, ktorých mám rada aleboich obdivujem sa preorientúvajú...

Hneď ako som sa prisťahovala nainternát, zdedila som po staršej sestre plagát, ktorýju povzbudzoval 6 rokov počas štúdia.. píše sa naňom: „ Do not worry about your difficulties in Mathematics. I canassure you mine are still greater “ (Einstein). Milý, hňeď sa mi zapáčil. Pyca a Keanu Reevesa tam mám vycapenýchasi z rovnakého dôvodu ako mnoho iných zdravýchžien (alebo dievčat v mojom veku). No a Ville Valo je epizódasama o sebe. Nepamätám si presne kedy ma ich hudbachytila.. ale proste to bola láska na prvý pohľad alebo počutie.Jeho krásny hlboký hlas, kvalitná hudba a peknátvárička zapríčinili že som pred pár rokmidala všetky svoje úspory za lístok na ich koncert vBratislave. Keď som odtiaľ po hodine a pol odchádzala,zhrozená z toho čo som videla, a zároveň rada ženeopľuval práve mňa,a že ma netrafil jeho špak.. vážnesom si prehodnocovala priority. HIM albumy na pár mesiacovzapadli prachom..ale stará láska proste nehrdzavie astačil prvý nový singel aby som do toho znova spadla.Ville je Ville :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Začal to Einstein, dozvedela som sa toodniekiaľ z televízie.. bolo to spomenuté len takmedzi rečou, nie ako novinka. Tak som to tak aj brala, že mi zrejmeniečo ušlo.. Potom vyšiel v EVE článok o mužoch, ktorýchpriznanie orientácie nás ranilo ( alebo niečo v tomzmysle), a keď som na poslednej stránke zbadala Keanu..takmer mi puklo srdce. Špekulácie o Pycovej orientáciiveľkou novinkou nie sú, ale tak na druhej strane.. vyzerábyť až príliš dokonalý na heterosexuála.Kiežby som sa mýlia :) No a najviac ma vzal Ville. Prednedávnom som si na YouTube pozerala nejaké videá,a interview s kapelou HIM. Keď som si zrazu všimla niektorézábery, kde sa správal až príliš zženštilo.Až som nakoniec vygooglovala fakt že je bisexuál. Ako mi tomohlo újsť???

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tým sa síce mojapreorientovaná internátna galéria uzatvára...ale aby toho nebolo málo, asi pred mesiacom mi aj môjnajlepší kamarát oznámil, že sa asizamiloval... do chlapa. Poznám ho už nejaký ten rôčik,a pravdu povediac.. u neho som to predpokladala.. a bola som lenrada, že sa mi to konečne odvážil povedať do očí.

Nie som rasista, konzervatívnaani nejaká stará škola. Veď mať najlepšiehokamaráta gaya je super... Ale ešte aj doma mipes obťažuje psa...

To, že sa mi v okolí ľudiaakosi preorientúvajú tuším začína robiťstarosti aj môjmu priateľovi. Tak len dúfam, že budemženy reprezentovať dostatočne dobre na to, aby si to aj onnerozmyslel :)

Evička Adamová

Evička Adamová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mam rada ludi,co sa pozeraju hore. Milujem lietanie, a oblaky... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu