reklama

"This is China, Macao is second floor"

„Prines mi Abibas alebo Adidios a nezabudni zjesť psa..“ asi tak brala väčšina mojich spolužiakov môj menší výlet do Činy. Ešte som tam nebola a lietam rada, čiže tých 12 hodín z Londýna ma len tešilo. A prvý dojem? Z Hong Kongu som videla poloprázdne letisko a neskôr len ranné Guangzhou, čo mi naháňalo strach. „Toto je Čína? A kde sú ľudia??“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Neviem kde boli.. ale neskôr povychádzali. Už keďsom uvidela náš 60 poschodový hotel, neprišlo mi to tak strašné

 
„Mami, Čína nemá slnko ani mraky!!!“, no naozaj.Smog alebo opar. Neviem..ale žijú tamasi vo večnej hmle. Škoda..také pekné mesto. Asi to bolo dusnoma vlhkosťou..fakt neviem. Podľa väčšiny našej 14-člennej osádky tam boloúplne všetko nezabalene v celofane kontaminované. Podľa mňa je topsychika. Veď v Mc Donalde zjem skôr psa ako v miestnej reštaurácii.Guangzhou alebo anglicky Canton je krásne mesto, a obrovské. Luxusa milota s ktorou sa u nás na Slovensku len ťažko stretnete.Zrazu som nevedela či sa večer chcem isť kúpať na strechu 6 poschodia, či chcemmasáž, alebo sa ísť prejsť do parku na streche. Po 3 dňoch sa nám tam skončili povinnosti, taksom dostala nápad, odísť do Macaa. Zabezpečila som autobus, aj hotel, ktorý mina rýchlo odporučil pán z CK BUBO.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 
Dve hodiny autobusom a na konečnej vystupiť.Tak sme aj spravili...otec stresuje, lebo nevie kam má ísť. Ja hľadám niekohokto vie po anglicky a keď sa na informáciach pýtam ako sa dostanemek nášmu hotelu, činka lámanou angličtinou povie: „Hotel is in Macao“.„This is no Macao??? “ nebolo mi všetko jedno. Do kelu, kde sme to prišli???„No“ , vysvetľuje, „ this is China, Macao is second floor“. Pozeram nechápavona ňu a ona prstom ukazuje na eskalátory.

Schody ako do obchodného centra, vyšli sme na druhé poschodie a tamhranica, horšie kontroly a vypisovačky ako na Ukrajinskej hranici. Ale točo nás po hodine strávenej v rade čakalo stálo zato. Macao- Las Vegasvýchodu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čo im budem vysvetľovať???Že som za celý čas nenatrafila na tričko Abibas? Že som nejedla psov, ale somsa stravovala v reštauráciách lepších ako hocikde u nás? O tomže sú minimálne 20 rokov pred nami? Že ich prístav je lepšie vybavený a oveľaväčší ako Bratisavské letisko? Veď nech sa smejú a aj naďalej žijúv najdokonalejších Košiciach. Ja už viem o Čine svoje ;)

Evička Adamová

Evička Adamová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mam rada ludi,co sa pozeraju hore. Milujem lietanie, a oblaky... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu